Vi bruger cookies til at forbedre din browsingoplevelse som forklaret i vores cookiepolitik. Vi vil gerne bruge teknologier, såsom cookies, for at gøre din oplevelse med os så god som muligt. Vi kan dele oplysninger om den måde, hvorpå du bruger vores websteder og applikationer med vores betroede medier, annoncerings- og analysepartnere, således at vi kan levere relevant og personligt tilpasset annoncering. Ved at klikke på ’Jeg accepterer’, giver du dit samtykke til vores brug af sådanne teknologier.
Hvordan handler du hos Gpris? Det er nemt og billigt at handle hos Gpris. Først finder du dine varer i shoppen, lægger dem i kurv og betaler under check ud. Du kan læse mere under afsnittet: Sådan handler du hos Gpris
Kan jeg betale med kreditkort og mobilepay? Ja, du kan betale med de gængse kreditkort: Visa, Mastercard, Maestro og ligeledes med Mobilepay. Du kan desværre ikke betale med Dankort, da vi er en tysk webshop
Kan jeg selv hente mine varer? Ja, du kan selv hente dine varer. Når du gør det, så kontakt lige kundeservice inden, så vi sikrer en hurtig udlevering.
Hvor kan jeg hente mine varer? Du gør det her: Cross Border Supermarkets Operations GmbH, Eckernförder Landstraße 82, 24941 Flensburg, Tyskland. Det er lige over grænsen ved Padborg. Afhentning af varer foregår på vores lager ved 'udlevering'. Følg pilene op til vores grønne lagerhal.
Hvornår kan jeg hente mine varer? Hvis du selv vil hente dine varer, vil vi gerne vide det, så vi har det klar, når du kommer. Du kan afhente alle hverdage mellem 10:00 - 15:00 på vores lager på adressen.
Hvorfor skal jeg særskilt bestille fragt? Når du handler hos Gpris, handler du online grænsehandel fra Tyskland. Det betyder, at det er et lovkrav, at køb af varer og køb af transport er adskilt i 2 transaktioner. Først køber du dine varer hos Gpris og dernæst køber du din transport hos et fragtfirma.
Hvad gør jeg, hvis mine varer ikke kommer? Du kan altid kontakte os. Vi kan oplyse om, hvornår varen er afhentet hos os. Er varen afhentet, skal du kontakter den transportør, du har indgået aftale med. Gpris må desværre ikke have noget med transporten at gøre.
Hvad gør jeg, hvis der mangler noget på ordren? Du kontakter vores kundeservice på: info@gpris.dk . Vi kan desværre ikke eftersende varer, da vi ikke må være involveret i fragt, men vi sikrer, at du krediteres og det vil sige, at pengene tilbageføres til det kreditkort, du har anvendt.
Kan jeg bruge rabatkode på Gpris? Ja, du kan godt anvende en rabatkode på Gpris. Du bruger den under check ud.